صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

شکایات پرواز‌های اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می‌شود 

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸:۴۴
کد خبر: ۴۷۸۸۶۵۳
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت:فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می‌شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 

خبرگزاری میزان- حسین سالاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پرواز‌های اربعین در‌جمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت‌ اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می‌شود. 
 
وی افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند. 
 
معاون دادستان با تاکید بر اینکه بلیت‌های گران از سوی واسطه‌ها خریداری شده‌ است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به‌طور مستقیم از ایرلاین‌ها خریداری کنند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت‌ اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد. 
 
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعته پیگیری می‌شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می‌کنیم. 
 
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان‌های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه‌ها عدد بالایی باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *