صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

یادداشت رئیس پلیس راهور فراجا به‌مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری میزان

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲:۴۳
کد خبر: ۴۷۸۸۶۱۵
رئیس پلیس راهور فراجا ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری میزان از این رسانه به عنوان شریک راهبردی پلیس راهور فراجا یاد کرد.

خبرگزاری میزان - سردار تیمور حسینی در یادداشتی به مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه و دهمین سال تاسیس خبرگزاری میزان نوشت: دهمین سالگرد تأسیس خبرگزاری میزان را به تمامی همکاران پرتلاش و متعهد آن خبرگزاری، به ویژه خبرنگاران گرامی که با قلم شیوا و تحلیل‌های دقیق خود، وقایع حوزه راهنمایی و رانندگی را به تصویر می‌کشند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خبرگزاری میزان در طول یک دهه گذشته، با انتشار اخبار دقیق و به‌روز، نه تنها به عنوان یک منبع خبری معتبر، بلکه به عنوان یک شریک راهبردی برای پلیس راهور فراجا عمل کرده است. همکاری مؤثر این خبرگزاری با قوه قضائیه و پلیس راهور در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی راه‌ها، ستودنی است.

یقین دارم که خبرنگاران این خبرگزاری با دانش و تجربه‌ای که دارند، در آینده نیز به عنوان پل ارتباطی مؤثری بین پلیس و مردم عمل خواهند کرد و با ارائه راهکار‌های نوین، به بهبود وضعیت ترافیک کشور کمک خواهند نمود.

از خبرنگاران محترم خبرگزاری میزان تقاضا دارم با ارائه گزارش‌های جذاب و مبتکرانه، به عمق مسائل ترافیکی پرداخته و با زبان ساده و روان، پیچیدگی‌های قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را برای عموم مردم تبیین نمایند.

همچنین از مسئولین خبرگزاری میزان نیز تشکر و قدردانی می‌نمایم که با حمایت‌های همه جانبه خود، زمینه رشد و توسعه این رسانه را فراهم کرده‌اند..

امیدوارم خبرگزاری میزان در آینده نیز با حفظ استقلال و امانتداری، به عنوان یکی از پیشروترین رسانه‌های کشور در حوزه اجتماعی و حقوقی، به فعالیت خود ادامه دهد و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *