صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه در مسجد فاطمیه نجار کلا لواسانات به مشکلات مراجعان رسیدگی کرد

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۸۸۰۵۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در مسجد نجا کلا لواسانات به مشکلات اهالی این منطقه رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی به همراه غلامرضا مهدوی دادیار دیوان عالی و معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور شورا‌های حل اختلاف استان تهران در مسجد فاطمیه نجار کلا لواسانات حضور یافت و به مشکلات حقوقیو قضایی اهالی این منطقه رسیدگی کرد.

در این مراسم مسئولین قضایی ضمن ملاقات چهره به چهره با مراجعین و استماع شکایات و درخواست‌های آنان دستور‌های لازم را برای رفع این مشکلات صادر کردند.

در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران مرکز حل اختلاف کشور در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.     

بر پایه این گزارش؛ قبل از برگزاری این ملاقات نشست صمیمی همکاران دادگستری و شورا‌های حل اختلاف لواسانات در ساختمان دادگستری این بخش برگزار شد.

غلامرضا مهدوی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های کارکنان شورای حل اختلاف این بخش، اظهار کرد: حضور ما به منزله تقدیر و تشکر از اعضای شورای حل اختلاف و دادگستری و دیگر دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان است و ما قدردان زحمات تک تک کارکنان این بخش‌ها هستیم.

وی افزود: آمار سازشی در سطح استان تهران و به طور میانگین در شهرستان‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ به میزان ۵۵ درصد بود و در شهر تهران این میزان ۶۰ درصد است.  

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه نیز در این مراسم، پیرامون اجرای قانون جدید و استقرار دادگاه صلح و نحوه تعامل دادگاه صلح با شورای حل اختلاف توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضا و دبیران شعبی که بیشترین میزان صلح و سازش را داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *