صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا در زمینه تملک دارایی و گذرنامه با ورود سازمان بازرسی رفع شد

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳:۲۲
کد خبر: ۴۷۸۷۴۵۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
در پی رفع مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا با ورود سازمان بازرسی کل کشور، سردار رادان طی نامه‌ای به رئیس سازمان بازرسی از تلاش‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

خبرگزاری میزان- در پی اقدامات و پیگیری‌های سازمان بازرسی کل کشور درخصوص رفع مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا، سردار رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به خدائیان، از تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

در سال گذشته تعامل سازنده فراجا با آن سازمان و پیگیری‌ها و اقدامات موثر و ارزشمند مسئولین آن سازمان موجب گردید مشکلات مربوط به تخصیص ردیف‌های فراجا بویژه در زمینه تملک دارایی و گذرنامه مرتفع و در واپسین روز‌های سال، تخصیص کامل ردیف‌های مذکور به طور کامل توسط سازمان برنامه و بودجه صادر گردد.

بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و پیگیری‌های جهادی جنابعالی، جناب آقای دکتر محمدمهدی بلندیان معاون محترم سیاسی و قضایی و جناب دکتر مجتبی جامعی مدیرکل محترم نظامی، انتظامی و نهاد‌ها و جناب آقای استاد باقری جانشین ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

تعامل و ارتباط سازنده با بین فراجا و سازمان بازرسی کل کشور می‌تواند عاملی موثر در تقویت امنیت عمومی و تسهیل در ارائه خدمات به مردم باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *