صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

المپیک ۲۰۲۴| تحول پاریس با المپیک از زبان شهردار این کلانشهر

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۸۷۴۲۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
آن هیدالگو، شهردار پاریس، یک کنفرانس مطبوعاتی برای تشریح اجرای سیاست‌های دولت با هدف دستیابی به دگرگونی کامل "شهر نور" برگزار کرد. این سیاستمدار فرانسوی از بوم شناسی تا شمولیت و برابری و تأثیر اجتماعی پاریس ۲۰۲۴ را مورد بحث قرار داد.

خبرگزاری میزان - به نقل از نشریه فرانسوی لوموند، مرکز رسانه‌ای پاریس، واقع در معبد Carreau du Temple در پایتخت فرانسه، محلی بود که توسط دولت پاریس برای شهردار آن هیدالگو، یک چهره کلیدی در سازماندهی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به عنوان شهر میزبان، انتخاب شد تا توضیح دهد که چگونه سی و سومین بازی‌های المپیک دوران مدرن بر شهری که او از ۵ آوریل ۲۰۱۴ اداره می‌کند تأثیر گذاشته است.

هیدالگو که در سن فرناندو، کادیز، اسپانیا به دنیا آمده و یکی از اعضای حزب سوسیالیست است، سخنرانی خود را با این جمله آغاز کرد که تحت رهبری او این شهر دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است، که نه تنها به دلیل بلندپروازی میزبانی یک رویداد ورزشی در سطح جهانی، بلکه به دنبال آن بوده است. همچنین برای به جای گذاشتن میراثی است ماندگار که زندگی ساکنانش را بهبود می‌بخشد.

هیدالگو با اذعان به چالش عظیم آماده سازی پاریس برای این رویداد جهانی از زمانی که در سال ۲۰۱۷ به عنوان شهر میزبان انتخاب شد، گفت: "اکنون بسیاری از مردم از چالش عظیم میزبانی بازی‌ها در این شهر آگاه هستند. " با وجود مشکلات، هیدالگو اصرار داشت که میزبانی بازی‌ها فرصتی منحصر به فرد برای تسریع تغییرات کلیدی در شهر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: "من معتقدم که با هم به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. این نتیجه ۱۰ سال کار است. این فقط ۱۵ روز شادی نیست، یک فکر مربوط به حال و آینده نیست. رود سن تمیز است، پاک می‌ماند و ما در آن شنا خواهیم کرد. کل جمعیت در رود سن شنا خواهند کرد".

یکی از ارکان این تحول، دیدگاه مشترک هیدالگو و کمیته بین المللی المپیک به رهبری توماس باخ بوده است.

شهردار با تاکید بر تأثیر مثبت این تغییرات بر نهمین شهر بزرگ اروپا، گفت: "باخ کار‌های زیادی برای تغییر بازی‌ها انجام داده است - پایدارتر، فراگیرتر، خدمت به جمعیت فراتر از بازی‌ها و بهبود کیفیت زندگی".

چشم‌انداز هیدالگو برای پاریس از همان ابتدا روشن بود: ایجاد شهری سبزتر، فراگیرتر و مشارکتی تر، در راستای اهداف توافقنامه آب و هوای پاریس. او توضیح داد: "سه عنصر وجود داشت که می‌خواستم آن‌ها را هماهنگ کنم: پروژه من، پروژه جمعی ما، و چشم‌انداز ما برای پاریس - شهری سبزتر و فراگیرتر که مشارکت شهروندان در آن محوریت دارد".

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *