صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

المپیک ۲۰۲۴| فصل سرد روابط باخ و فدراسیون بین‌المللی بوکس

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۷۴۲۰
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
رئیس IOC تکرار کرد که می‌خواهد ورزش بوکس در برنامه لس‌آنجلس ۲۰۲۸ گنجانده شود، اما بر لزوم اتحاد فدراسیون‌ها و سازماندهی یک نهاد حاکم جهانی که از IBA حذف شده پیشی می‌گیرد، تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - لس‌آنجلس عاشق بوکس است و پایتخت سرگرمی جهان مملو از هواداران مشتاق، پرشور و آگاه است که امیدوارند پس از چهار سال بازی هالیوودی از مسابقات المپیک لذت ببرند. اما علی‌رغم موضع رسمی و افکار آرزومندانه، توماس باخ هنوز آماده انجام این تعهد کامل نیست.

در شرایط کنونی که کمیته بین‌المللی المپیک هم‌چنان با انجمن بین‌المللی بوکس که در ژوئن ۲۰۲۳ از بازی‌ها منع کرده بود، درگیری دارد، رئیس این کمیته اعلام کرد که حداکثر تا نیمه اول سال میلادی آتی در مورد آینده بوکس تصمیم خواهد گرفت.

باخ گفت: فکر می‌کنم پاسخ سال آینده در اسرع وقت باشد، اما فکر نمی‌کنم قبل از سال آینده بتوانیم انتظار تصمیم نهایی را داشته باشیم. امیدوارم در نیمه اول سال آینده پاسخی داشته باشیم.

در حالی که IBA به دلیل تهدید IOC مبنی بر اینکه ورزشکاران آن‌ها ممکن است نتوانند در المپیک تابستانی بعدی شرکت کنند، برای حفظ کنترل بین برخی از فدراسیون‌های وابسته به خود تلاش می‌کند، و از سوی دیگر سازمان تحت رهبری باخ، حتی با پایان یافتن بازی‌های پاریس در نزدیکی اختتامیه پاریس ۲۰۲۴، این فشار را ادامه می‌دهد.

باخ یک بار دیگر هشدار داد: اگر آن‌ها می‌خواهند ورزشکارانشان مدال‌های المپیک را کسب کنند، باید خودشان را به عنوان یک فدراسیون سازماندهی کنند.

همه چیز برای این ورزش در بازی‌های پاریس بدون مشکل بوده است، اما بوکس به دلیل تنش‌های زیاد در مورد صلاحیت دو زن بوکسور که پس از رد صلاحیت توسط IBA از آخرین مسابقات قهرمانی جهان برای کسب مدال طلا؛ تحت نظارت شدیدتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *