صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی در هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۷۲۰۲
دسته بندی‌: قضایی ، دادگستری
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه  قضایی استان است، تاکید کرد: در مباحث تولید باید نگاه‌ها نگاه‌های حمایتی باشد و تولید کنندگان فقط دغدغه تولید داشته باشند و از دیگر مشکلات فارغ باشند.

خبرگزاری میزان - هفتمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان آذربایجان به منظور بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی، صبح روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور  عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک ها، در سالن امامت دادگستری برگزار شد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و اشتغال گفت: در مباحث تولید باید نگاه‌ها نگاه‌های حمایتی باشد و تولید کنندگان فقط دغدغه تولید داشته باشند و از دیگر مشکلات فارغ باشند.

عتباتی تاکید کرد: لازم است همه نهاد‌ها و ارگان‌ها با رویکرد حمایت محور برای ارتقاء تولید و رفع مشکلات تولید کنندگان قدم بردارند.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یکی از مهمترین سیاست‌های دستگاه  قضایی استان است که با نگاه ویژه به موضوعات اجتماعی با هدف کمک به توسعه اشتغال و کارآفرینی، به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از تولید پرونده پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با تقدیر از همه مجموعه‌های قضایی، اجرایی، نظارتی و بانکی که دعوت دستگاه قضایی را قبول و در این جلسه ارزشمند برای کمک به اشتغال و تولید استان شرکت کرده اند از مدیران حاضر خواست به مانند همیشه با همراهی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات  ۹ واحد تولیدی که در این جلسه مطرح می‌شود با لحاظ نیاز ضروری استان به اشتغال و تولید، برای رفع این مشکلات کمک کنند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی مایه برکت است و هر قدر مشکلات آن‌ها حل شود، هم موجب رضایتمندی مردم است و هم در جلوگیری از بزهکاری در جامعه کمک می‌کند و این یک ظرفیت بسیار خوب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

مجیدی افزود: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان برای گره گشایی از مشکلات واحد‌های تولیدی هست و همه مجموعه‌ها می‌بایست در این امر مهم دستگاه قضایی را همراهی و یاری کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه مشکلات واحد‌های تولیدی شرکت سیب تاک، تولیدی شیشه و بلور، طرح تامین قطعات خودرو، کارخانه شن و ماسه، طرح تامین نمایندگی بهمن دیزل و سیبا موتور، شرکت کیمیا کلر کبودان، واحد تولیدی تولید لبنیات، معدن تراورتن قینرجه تکاب و اروم تریلر مطرح و پس از ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های اعضای حاضر تصمیماتی در راستای رفع مشکلات این واحد‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *