صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کنعانی: جهان شاهد نسل‌کشی و کشتار از سوی رژیم صهیونیستی است

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸:۴۶
کد خبر: ۴۷۸۷۱۵۴
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره کشتار فلسطینی‌ها در غزه، تاکید کرد که این رژیم تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده از قوانین بین‌المللی تمکین می‌کند.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه پیامی را در واکنش به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی درباره کشتار فلسطینی‌ها در غزه، منتشر کرد.

کنعانی در این پیام، گفت: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی کشتار ۲ میلیون فلسطینی بر اثر گرسنگی ساختگی، و در ازای آزادی زندانی‌های این رژیم را عملی درست و اخلاقی خوانده است.

وی اضافه کرد: اظهارات این عضو باند جنایتکار صهیونیست، فقط نوعی اعلام و اعتراف علنی است؛ وگرنه دنیا در ۱۰ ماه گذشته شاهد اقدام عملی رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی و کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر نظامی بی‌گناه در غزه از طریق بمباران و همچنین قحطی و گرسنگی ساختگی بوده است.

کنعانی تاکید کرد: دنیا باید فهمیده باشد که باند جنایتکار صهیونیستی تنها در مقابل فشار و اقدام قاطع و بازدارنده حاضر به کُرنِش و تمکین در برابر قوانین بین‌المللی است و در غیر این صورت، هیچ حد و مرزی برای جنایت‌ها و اقدام‌های شنیع خود نمی‌شناسد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان، گفت: این اظهارات شنیع و هولناک از منظر اخلاقی و انسانی و مقررات حقوق بین‌الملل قویا محکوم و شایسته پیگرد بین‌المللی است، اما اروپا بهتر است به جای محکوم کردن کلامی این اظهارات، به مسئولیت‌های بین‌المللی، اخلاقی و انسانی خود علیه رژیم صهیونیستی و پایان دادن به حمایت سیاسی و نظامی از آن رژیم جنایتکار عمل کرده و به محکومیت بدون عمل اکتفا نکند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *