صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باقری: سکوت کشور‌های اروپایی در برابر رژیم صهیونیستی موجب تشدید تنش در منطقه می‌شود

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸:۱۹
کد خبر: ۴۷۸۶۹۵۴
سرپرست وزارت امور خارجه با انتقاد از سکوت کشورهای اروپایی در قبال اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت که طرف اروپایی با جلوگیری از تصمیم‌گیری موثر و بازدارنده شورای امنیت علیه این رژیم، همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد.

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در تماس تلفنی با الکساندر شالنبرگ، وزیر خارجه اتریش درباره اقدام‌های تجاوزکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران شد، گفت‌وگو کرد.

باقری ضمن اشاره به نقض حاکمیت ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران توسط رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: متاسفانه برخی کشور‌های اروپایی در قبال اقدام‌های تروریستی رژیم صهیونیستی در نقض حقوق بین‌الملل سکوت پیشه کرده و همین امر موجب گستاخی باند جنایت‌کار حاکم در تل‌آویو در تشدید و تسری تنش و ناامنی در منطقه خواهد شد.

شالنبرگ، وزیر خارجه اتریش نیز  با ابراز نگرانی از وخامت اوضاع در منطقه غرب آسیا گفت: اتریش ضمن دعوت همه طرف‌ها به خویشتن‌داری، بر ضرورت به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌ها تاکید دارد.

در ادامه باقری اظهار کرد: طرف اروپایی با عدم محکومیت تجاوز آشکار تروریستی رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تصمیم‌گیری موثر و بازدارنده شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی، عملا همه مسیر‌های دیپلماتیک را مسدود کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *