صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

المپیک ۲۰۲۴| عالمیان: بازیکن ژاپنی بهتر بود/ نمی‌دانم در المپیک بعد هستم یا نه

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲:۰۳
کد خبر: ۴۷۸۵۸۷۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
نماینده تنیس روی میز ایران در المپیک پاریس گفت: شرایط از لحاظ امکانات و غذا افتضاح است؛ دیشب اصلاً غذا نبود و من فقط برنج خالی خوردم.

خبرگزاری میزان - نوشاد عالمیان آخرین نماینده تنیس روی میز کشورمان در المپیک پاریس پس از شکست مقابل هاریموتو ژاپنی اظهار داشت: بازی نزدیکی بود و هاریموتو واقعا خوب بازی کرد. تنیسور ژاپنی در حال حاضر در بهترین فرم زندگی‌اش قرار دارد و در بانکوک نیر با شکست ۴ بر صفر تنیسور چینی قهرمان شد و شرایط خیلی خوبی داشت و امروز نیز عالی بازی کرد. 

وی با ابراز رضایت از عملکرد خود گفت: واقعا خوب بازی کردم، اما هاریموتو بهتر بازی کرد و در نهایت برنده شد. بازی پایاپای بود و در ست آخر نیز ۴ بر یک جلو بودم، ولی نشد. قبل از بازی شانس برد را به خودم می‌دادم، اما او همیشه جلوی من خوب بازی می‌کند. سه بار با هم بازی کردیم و هر سه بازی نیز نزدیک بوده است. یک مقدار قرعه برای من در المپیک سخت شد. خیلی از ژاپنی‌ها را می‌برم، اما هاریموتو جلوی من خوب بازی می‌کند. 

تنیسور کشورمان در رابطه با اعتراض خود به داوران گفت: بک صحنه کاملا تنیسور ژاپنی از محل بازی بیرون رفت و ۵، ۶ دقیقه نیامد؛ کاری که اصلا قانونی نیست.

عالمیان در رابطه با جو سالن تصریح کرد: جو سالن خوب بود و تماشاچیان به خوبی تشویق می‌کردند و از این نظر مشکلی نبود. فقط اینکه حریف ژاپنی خوب بازی می‌کرد و باید حقیقت را گفت؛ چرا که شرایط هاریموتو بهتر بود. البته از نظر امکانات آن‌ها خیلی از ما جلوتر هستند و این حقیقت است. 

وی در رابطه احتمال ادامه فعالیت قهرمانی تا المپیک آمریکا عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

تنیسور کشورمان با انتقاد از شرایط دهکده ورزشکاران خاطرنشان کرد: شرایط از لحاظ امکانات و غذا افتضاح است. دیشب اصلا غذا نبود و من فقط برنج خالی خوردم. البته اگر این‌ها را بگوییم عنوان خواهند کرد که بهانه است و ورزشکاران دیگر کشور‌ها نیز در دهکده هستند. در حالی که تیم‌های انگلیس و چین تایپه دهکده را ترک کردند. دوست ندارم این جو پیش بیاید که بگویند دنبال بهانه است و به حریف ژاپنی تبریک می‌گوییم که حرفه‌ای‌تر بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: المپیک پاریس 2024

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *