صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ایران حمله به شیعیان پاکستان را محکوم کرد

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹:۴۴
کد خبر: ۴۷۸۵۷۶۷
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حمله به شیعیان پاکستان، گفت که جمهوری اسلامی ایران تمامی اشکال افراط‌گرایی که شیرازه وحدت جهان اسلام و کشور برادر و همسایه پاکستان را هدف گرفته است، محکوم می‌کند.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله مسلحانه گروه‌های تکفیری و افراطی به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شد، به شدت محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام جنایت‌کارانه قلب همه مسلمانان را اندوهگین ساخت و ضمن نمایش مظلومیت مردم منطقه یادشده، ماهیت جنایت‌کارانه جریانات تکفیری و ضرورت مبارزه هماهنگ، ریشه‌ای و مقتدرانه با این گروهک‌ها را آشکار کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تمامی اشکال افراط‌گرایی که شیرازه وحدت جهان اسلام و کشور برادر و همسایه پاکستان را هدف گرفته است، محکوم کرده و بر ضرورت همبستگی تمامی کشور‌های اسلامی برای مبارزه موثر با گروهک‌های تکفیری تاکید می‌کند؛ همچنین همکاری کشور‌های منطقه برای مبارزه مستمر با مرتکبان، سازمان دهندگان، پشتیبانان و حامیان مالی این اقدام‌های تروریستی را ضروری و اجتناب‌ناپذیر می‌داند.

کنعانی ضمن تقدیر از اقدام‌های دولت جمهوری اسلامی پاکستان در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی، بر لزوم تداوم تلاش‌ها و اقدام‌های قاطع برای برخورد با عاملان جنایت‌های اخیر و حفظ جان مردم منطقه پاراچنار تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *