صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

خرازی: ادعای رژیم اسرائیل علیه حزب‌الله لبنان با هدف گسترش جنگ در منطقه است

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲:۲۳
کد خبر: ۴۷۸۵۵۷۳
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی درباره حادثه جولان اشغالی، این امر را ادعایی علیه حزب‌الله لبنان با هدف خطرناک گسترش جنگ در منطقه توصیف کرد.

خبرگزاری میزان - سید کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره حادثه در جولان اشغالی با هدف اتهام‌زنی به حزب‌الله لبنان واکنش نشان داده و تصریح کرد: اینک نیز رژیم اسرائیل با ادعای اینکه حزب‌الله عامل حمله به جولان اشغالی بوده است، قصد دارد جنگ را گسترش دهد.

وی اظهار کرد: ادعای رژیم اسرائیل از آن جهت مضحک است که اهالی جولان اشغالی خودشان مخالف رژیم صهیونیستی‌ هستند و عکس‌های بشار اسد را بر در و دیوار شهر برافراشته‌اند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه آن‌ها دیروز نیز در جریان بازدید نتانیاهو از منطقه، علیه او تظاهرات اعتراضی برگزار کردند، این پرسش را مطرح کرد: چگونه ممکن است حزب‌الله به‌عنوان متحد سوریه، اهالی وفادار جولان متعلق به سوریه را بمباران کند؟

خرازی ضمن توطئه خواندن این موضوع، تاکید کرد: رژیم اسرائیل باید بداند که اگر دست به این قمار بزند با پاسخ‌های شدیدی روبرو خواهد شد؛ بهترین چاره برای نتانیاهو خاتمه جنگ وحشیانه غزه است، زیرا با ادامه جنگ و گسترش آن، جز ویرانی و کشتار چیزی نصیبش نخواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *