صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مشکلات چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی شهرستان کردکوی توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان بررسی شد

۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹:۲۹
کد خبر: ۴۷۸۵۵۷۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرک صنعتی کردکوی گفت: مشکلات چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی این شهرستان مطرح و با حضور مدیران شهرک‌های صنعتی استان، آب و فاضلاب، بانک رفاه و محیط زیست بررسی شد.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی با بیان اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان امروز در شهرک صنعتی کردکوی تشکل جلسه داد، اظهار کرد: تولیدکنندگان، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند و با حضور مسئولان قضایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل آن، چاره اندیشی شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در جلسه امروز مشکلات چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی کردکوی مطرح و با حضور مدیران شهرک‌های صنعتی استان، آب و فاضلاب، بانک رفاه و محیط زیست بررسی شد.

آسیابی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۷ درخواست برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مطرح شده که از این تعداد تاکنون مشکلات ۶۶ واحد تولیدی مرتفع شده و بقیه نیز در حال پیگیری است. در این مدت همچنین ۸۴ بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است.

وی به تلاش‌های دادگستری استان برای وصول مطالبات بانکی هم اشاره کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰۴ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان از مطالبات بانکی با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان وصول شد که بیش از ۹ میلیارد تومان آن‌مربوط به امسال است.

ترک، فرماندار شهرستان کردکوی هم در این جلسه از تلاش و پیگیری‌های دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید گفت: با حمایت‌های قضایی طی این مدت ۱۶ واحد تولیدی غیرفعال در این شهرستان فعال شد.

بازدید از واحد‌های تولیدی در راستای سند تحول قضایی و تاکید رئیس قوه قضاییه برای کمک به جهش تولید انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *