صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

کنعانی: منافقین دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند

۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹:۳۴
کد خبر: ۴۷۸۴۹۸۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی به مناسبت سالروز عملیات مرصاد گفت که سرنوشت آن‌هایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی و یا آنچه در «مرصاد» تجربه کردند، نخواهد بود.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پیامی در ایکس نوشت: منافقین که سال‌هاست آواره اروپا بوده و به‌عنوان یک بازیچه سیاسی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشور‌های اروپایی مدعی حقوق بشر حمایت شده و مورد بهره‌کشی ابزاری قرار می‌گیرند، دستانی خون‌آلود و کارنامه‌ای ننگین و جنایتکارانه دارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: آن‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، مبادرت به ترور بیش از ۱۷ هزار شهروند ایرانی کرده و در نهایت نیز به دامان صدام جنایتکار پناه بردند. سرنوشت آن‌هایی که پس از خیانت به ایران عزیز با حمایت دشمنان ملت ایران، آب و خاک سرزمین مادری و هموطنان خود را زیر آتش کین گرفتند، جز آوارگی و یا آنچه در «مرصاد» تجربه کردند، نخواهد بود؛ فَصَبَّ عَلَیۡهِمۡ رَبُّکَ سَوۡطَ عَذَابٍ (۱۳) إِنَّ رَبَّکَ لَبِٱلۡمِرۡصَادِ (۱۴)

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *