صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باقری: هرگونه اقدام ضد امنیتی در کشور‌های منطقه تهدیدی برای امنیت کل منطقه است

۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۸۴۳۹۸
سرپرست وزارت امور خارجه در تماسی تلفنی با وزیر خارجه سلطنت عمان تاکید کرد که هرگونه اقدام ضد امنیتی در هر یک از کشور‌های منطقه به مثابه تهدیدی برای امنیت کل منطقه است.

خبرگزاری میزان – علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در تماسی تلفنی با سید بدر البوسعیدی، وزیر خارجه سلطنت عمان حادثه تیراندازی اخیر در سلطنت عمان را محکوم و با دولت و ملت عمان ابراز همدردی و همبستگی کرد. 

علی باقری هرگونه اقدام ضد امنیتی را در هر یک از کشور‌های منطقه به مثابه تهدیدی برای امنیت کل منطقه دانست.

سید بدر البوسعیدی با سپاسگزاری از ابراز همدردی و همبستگی جمهوری اسلامی ایران، توضیحاتی از روند حادثه اخیر و چگونگی مقابله موثر و سریع با این حادثه در این زمینه ارائه داد. 

سرپرست وزارت امور خارجه در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه و تجاوز اخیر این رژیم به اهدافی غیر نظامی در خاک یمن، این رژیم را عامل اصلی ناامنی در منطقه دانست و خواستار همکاری و همنوایی بیشتر  میان کشور‌های اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیست‌ها شد. 

وزیر خارجه عمان نیز با تاکید بر موضع ثابت کشورش در همبستگی با فلسطینی‌ها و درخواست تحقق عدالت برای مردم مظلوم فلسطین، ارتکاب جنایت از سوی رژیم اشغالگر قدس علیه شهروندان یمنی را موجب افزایش تنش در منطقه خواند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *