صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بیانیه فرماندهی نیروهای مسلح یمن درباره گسترش عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی

۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳:۰۱
کد خبر: ۴۷۸۳۱۴۶
نیرو‌های مسلح یمن به جنایت رژیم صهیونیستی در قتل عام ده‌ها غیرنظامی فلسطینی در منطقه المواصی شهر خان‌یونس واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان – یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در واکنش به بمباران منطقه المواصی در غرب خان‌یونس از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: نیرو‌های مسلح یمن تحولات نوار غزه را دنبال می‌کنند که آخرین آن، کشتار امروز دشمن صهیونیستی است که صد‌ها شهید و زخمی برجا گذاشت.

سریع، افزود: بی‌تفاوتی کشور‌های عربی و اسلامی، دشمن اسرائیلی را به ادامه ارتکاب این جنایت‌ها در مقابل دیدگان جهانی تشویق کرده است. 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، ادامه داد: براین اساس، نیرو‌های مسلح یمن در انجام وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین، بر تداوم مواضع خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا توقف تجاوزها و محاصره تاکید می‌کنند. 

یحیی سریع، تاکید کرد: نیرو‌های مسلح یمن کمک‌رسانی و اقدامات لازم را با توجه به توانایی‌ها و امکانات خود برای به حفظ و پیروزی خون مردم فلسطین انجام خواهد داد و تا پایان تجاوز و رفع محاصره مردم فلسطین در غزه، از گسترش عملیات نظامی خود علیه دشمن اسرائیلی و حامیان آن تردید نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *