صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ایران قتل‌عام منطقه مواصی را در خان‌یونس محکوم کرد

۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹:۱۸
کد خبر: ۴۷۸۳۱۲۶
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تهاجم ارتش رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی شهر خان‌یونس، گفت: قتل‌عام منطقه مواصی بیانگر عزم جدی رژیم صهیونیستی برای ادامه ارتکاب نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.

خبرگزاری میزان –  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، تهاجم وحشیانه صبح امروز شنبه ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی شهر خان‌یونس را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه در استمرار نسل‌کُشی جاری در غزه با حمایت آمریکا و سایر مدعیان حقوق بشر دانست.

کنعانی، افزود: قتل‌عام منطقه مواصی که طی آن صد‌ها فلسطینی بی‌گناه شامل زنان و کودکان شهید و مجروح شده‌اند، به صراحت بیانگر عزم جدی رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار جامعه جهانی برای ادامه ارتکاب نسل‌کُشی علیه ملت فلسطین با هدف درهم شکستن روحیه مقاومت و پایداری قهرمانانه و شرافتمندانه آنان در مقابل ارتش تروریستی رژیم آپارتاید اسرائیل است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از جامعه جهانی بویژه دولت‌های اسلامی و سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول حقوقی و حقوق بشری خواست با عمل به وظایف ذاتی، قانونی و انسانی خویش در قبال جنایت صورت گرفته، واکنش قاطع و مؤثر اتخاذ نمایند و تمام تلاش خویش را جهت متوقف ساختن کامل و پایدار اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌پناه فلسطین در نوار غزه بکار گیرند.

کنعانی ادامه داد: جنایت‌های چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حملات عامدانه به مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان با هدف کشتار هدفمند و پاکسازی نژادی، ضمن نمایش درماندگی این رژیم در مقابل ایستادگی بی‌نظیر ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی، یک بار دیگر وظایف خطیر دیوان دادگستری بین‌المللی و دیوان کیفری بین‌المللی برای پیگیری حقوقی و قضایی و دستگیری و محاکمه جانیان نژادپرست اسرائیلی را یادآوری می‌نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه از همه کشور‌های اسلامی، ملت‌ها و دولت‌های آزاده جهان که دغدغه ارزش‌های اخلاقی، انسانی و کرامت بشری را دارند، درخواست کرد تا با اعمال تحریم‌های همه جانبه و پیگیری قضایی بین‌المللی، سردمداران جنایت‌پیشه رژیم اسرائیل را هر چه زودتر به پای میز محاکمه بکشانند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *