صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توضیحات خزانه‌دار سازمان لیگ فوتبال درباره تبلیغات محیطی

۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۸۲۲۹۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
خزانه دار سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تبلیغات محیطی و بلیت فروشی توضیحاتی ارایه کرد.

خبرگزاری میزان - اکبر شکاری در گفتگو با سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره شرایط مالی باشگاه‌ها و تبلیغات محیطی اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیراً برخی از رسانه‌ها در خصوص شفافیت مالی سازمان لیگ و نحوه هزینه کرد برخی درآمد‌ها موضوعاتی را منتشر نموده اند جای توضیح دارد که درآمد‌ها و هزینه‌های این سازمان کاملاً شفاف و مستند هستند چرا که به صورت سالانه صورت‌های مالی این سازمان توسط اعضای محترم هیئت رئیسه و حسابرس مستقل و سازمان‌های امور مالیاتی و تامین اجتماعی حسابرسی و رسیدگی می‌گردد؛ و همچنین گزارش حسابرسی صورت‌های مالی در مجمع سازمان لیگ ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پاسخگو بودن این سازمان در قبال تمامی باشگاه‌ها افزود: این سازمان به تمامی ذینفعان خود همچون فدراسیون، باشگاه‌های لیگ برتر، لیگ یک و همچنین هیئت‌های فوتبال استانی، بابت حساب‌های فی مابین و صحت و سقم درآمد‌های تخصیص یافته طبق وظیفه پاسخگو ست. در این ارتباط طبق سنوات گذشته در هفته جاری و هفته آینده جلسه‌ای با خزانه دار‌ها، معاونان و مدیران مالی باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص شفافیت حساب‌های فی مابین و تسهیم درآمد‌های تبلیغات محیطی خواهیم داشت و مستندات تحویل آن‌ها خواهد شد.

خزانه دارسازمان لیگ تاکید کرد: در خصوص درآمد‌های تبلیغات محیطی خدمتتان عرض می‌کنم که درآمد‌ها کاملاً شفاف و طبق آیین نامه به ذینفعان تسهیم می‌گردد. اخیراً برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص تبلیغات محیطی اظهار نظر می‌کنند که کاملاً خلاف واقع است، زیرا هیچگونه تغییری در اجرای تبلیغات محیطی انجام نشده و مانند روال قبل انجام می‌شود و احتمال دارد برخی دوستان ما دچار سوءتفاهم شده باشند، زیرا در دستورالعمل ناظر بر قرارداد‌ها در ماده ۴۱ آن اشاره به تبلیغات محیطی شده که این موضوع مسئله جدیدی نیست، زیرا طبق ماده ۲۲ آیین نامه مسابقات مصوب ۱۳۹۸ و آیین نامه لیگ برتر این موضوع طبق سنوات قبل انجام می‌شود و در این دستورالعمل  تاکید بر مصوبات قبل شده بنابراین ۷۵% تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها تعلق دارد که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ به آن‌ها پرداخت می‌شود. 

شکاری در مورد درآمد بلیت فروشی هم عنوان کرد:در ارتباط با بلیت فروشی هم نحوه تسهیم به این صورت است که ۱۰% فدراسیون فوتبال، ۵% سازمان لیگ،۵% هیئت فوتبال برگزار کننده و ۸۰% سهم باشگاه‌ها است.

لازم به ذکر است هزینه‌های باشگاه‌های لیگ برتری همچون حق عضویت شرکت در مسابقات (ورودیه)، جرائم انضباطی، پزشکی و... از حساب فی مابین پرداخت و باشگاه‌های لیگ برتری هیچ پرداختی طی سال‌های گذشته بابت موضوعات فوق نداشته اند؛ بنابراین سازمان لیگ سازمانی شفاف است که همواره تعاملی مثبت و سازنده با باشگاه‌های فوتبال دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *