صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

ترس سران عربی با ورود ناو‌های هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس

۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲:۵۷
کد خبر: ۴۷۸۲۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا همواره کوشیده است دیگران را با ناو‌های هواپیمابر خود بترساند، گفت: دشمنان در برابر عملیات‌های فناورانه ما و ناتوانی‌شان در زمینه متوقف کردن عملیات مقاومت یمن غافلگیر شده‌اند.

خبرگزاری میزان - عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی با بیان اینکه عملیات‌های ما و فناوری به کار رفته در آن دشمنان را شگفت‌زده کرده است، تصریح کرد: امکانات، فناوری و دانش دشمنان در زمینه متوقف کردن عملیات ما با شکست مواجه شده است و دشمنان به خاطر ناتوانی‌شان در زمینه متوقف کردن عملیات مقاومت یمن غافلگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: آمریکا همواره کوشیده است دیگران را با ناو‌های هواپیمابر خود بترساند و کشور‌ها را در جنگ روانی شکست دهد. 

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه وقتی ناو‌های هواپیمابر آمریکا وارد خلیج فارس می‌شوند، سران کشور‌های عربی می‌ترسند و از هر آن چه آمریکا نمی‌خواهد، دوری می‌کنند، به عملیات‌های نظامی فناورانه نیرو‌های مقاومت یمن اشاره کرد و گفت: ترس و وحشت در میان نیروی دریایی آمریکا رواج یافته و ناتوانی ناو هواپیمابر آمریکا باعث ایجاد شک و تردید درباره اهمیت آن شده است.

الحوثی تاکید کرد: آمریکا در زمینه تامین امنیت دریانوردی برای رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده است؛ آمریکا می‌خواهد عربستان را در نبرد ما با رژیم صهیونیستی درگیر کند و رسانه‌های سعودی علنی به رژیم صهیونیستی خدمت می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن همچنین اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناکامی خود پس از جذب مزدوران برای مقابله با مردم یمن، به طرح‌های دیوانه‌وار و احمقانه دیگر روی آوردند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
سلام ،امریکاه عددی نیست ،زنده باد مردان شجاع یمن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *