صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

جلوگیری از تعطیلی ده‌ها واحد تولیدی در صنعت فولاد با حمایت سازمان بازرسی کشور

۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۸۲۰۵۴
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به ورود سازمان بازرسى کل کشور به مشکلات صنعت فولاد گفت: با این اقدام مشکلات تعزیراتى ده‌ها واحد تولیدی در صنعت فولاد رفع و از تعطیلى این واحد‌ها جلوگیرى شد.

نوید نواده اباذر، رئیس انجمن فولاد آذربایجان در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: به‌دنبال ایجاد مشکلات تعزیراتی براى برخى از واحد‌های فولادی در سال گذشته و دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مشکلات تعزیراتی واحد‌های فولادی تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.

وى ادامه داد: در این جلسه به‌طور کامل و جامع مشکلات تعزیراتی واحد‌های فولادی تبیین شد و خواستار صدور دستورات مقتضی برای بررسی دقیق موضوع از سوى سازمان بازرسى شدیم.

رئیس انجمن فولاد آذربایجان افزود: رئیس سازمان بازرسی کل کشور به فعالان حوزه فولاد در بخش خصوصی اطمینان داد که موارد مطروحه را با دقت تمام بررسی می‌کند.

نواده اباذر تصریح کرد: پس از این دیدار و پیرو دستورات رئیس سازمان بازرسی کشور و رایزنی انجمن فولاد آذربایجان برای جلوگیری از تعطیلی واحد‌های صنعتی، بیش از ده‌ها واحد تولیدی در صنعت فولاد از تعطیلی کامل نجات یافته و از بیکاری کارگران جلوگیرى شد.

رئیس انجمن فولاد آذربایجان از حمایت‌هاى سازمان بازرسى کل کشور به ویژه شخص رئیس این سازمان تقدیر کرد و گفت: به‌طور حتم اگر حمایت‌هاى سازمان بازرسى نبود در حال حاضر ده‌ها واحد صنعتى فولاد تعطیل شده بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *