صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: مراسم تحلیف مسعود پزشکیان احتمالا نیمه اول مردادماه برگزار شود

۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۸۱۸۹۵
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت‎: با توجه به اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری احتیاج به آمادگی دارد و باید مهمانان ویژه از قبل دعوت و برنامه‌ها پیش‌بینی شود احتمال دارد این مراسم نیمه اول مرداد ماه برگزار شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ایران اظهار کرد: در صورت خواست تیم رئیس‌جمهور منتخب و با وجود تعطیلی مجلس، آمادگی برگزاری مراسم تحلیف را داریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اما با توجه به اینکه مراسم تحلیف احتیاج به آمادگی برای برگزاری مراسم دارد و باید مهمانان ویژه از قبل دعوت و برنامه‌ها پیش‌بینی شود احتمال دارد این مراسم نیمه اول مرداد ماه برگزار شود.

وی اظهار کرد: در هر صورت مجلس آمادگی دارد و در جلسه فوق‌العاده و آیین نامه هم پیش‌بینی شده است و اگر تصمیمی گرفته شود مقدمات فراهم خواهد شد.

سلیمی درباره تعیین تکلیف نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: این موضوع سال آینده با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و با صلاحدید وزارت کشور و شورای نگهبان برگزار می‌شود و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات بعدی برگزیده خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *