صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۰۴۵۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیام تبریک صادر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش صندوق تامین خسارت‌های بدنی، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی با صدور پیامی، هفته قوه قضاییه را به دست‌اندرکان امر قضا و دستگاه عدلیه کشور تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

سوره مبارکه مائده/ آیه شریف۴۲

قوه قضاییه یکی از ستون‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است که نقش مهمی را در پاسداری از عدالت و ایجاد سلامت اجتماعی کشور ایفا می‌کند. مسئولان این قوه با توفیق پروردگار متعال، در جهت ارتقای عدالت در کشور و حفظ سلامت جامعه بی وقفه در حرکت هستند.

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان سه گانه حاکمیت به طور مستمر، همراهی و همکاری مستمری با صندوق تامین خسارت‌های بدنی، در قبال قانون بیمه شخص ثالث و در راستای احقاق حق ذینفعان، تسریع در خدمت رسانی، بررسی پرونده‌ها و در نهایت تکمیل ماموریت صندوق داشته و تلاش صندوق بر افزایش همکاری‌های دوجانبه در راستای تکالیف قانونی با دستگاه قضایی کشور می‌باشد.

اینک قوه قضاییه به برکت وجود گرانقدر شهدای والا مقامی، چون آیت‌الله دکتر بهشتی و آیت‌الله دکتر رییسی حرکتی پرشتاب برای ایجاد عدل و برقراری امنیت روحی و روانی مردم را درپیش گرفته است.

هفتم تیر ماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همراهان ایشان به دست منافقین و هفته قوه قضاییه را که مقارن با دهه امامت و ولایت در ایران اسلامی است گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون خدمت و موفقیت در برقراری عدالت علوی در جامعه را برای دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه خواستارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *