صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

دیدار چهره‌به‌چهره‌ رئیس قوه قضاییه با مردم در خلال راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران

۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۷۸۰۰۹۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران، در یکی از ساختمان‌های متعلق به قوه قضاییه که در طول مسیر راهپیمایی قرار داشت، مستقر شد و به مدت حدود ۳ ساعت با شمار قابل توجهی از مردم که دارای مشکلات و مسائل قضایی و حقوقی بودند، بصورت مستقیم و بدون واسطه دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در مراسم جشن عید سعید غدیر خم با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» در تهران حضور یافت و همپای میلیون‌ها عشّاق امیرالمؤمنین (ع) در عیدالله‌الاکبر در پایتخت ایران اسلامی، مسافتی را طی طریق کرد.

رئیس قوه قضاییه در جریان این مراسم باشکوه، با تعدادی از مردم و راهپیمایان همکلام شد و از نزدیک و بدون واسطه به استماع مسائل و دغدغه‌های آنان پرداخت. 

همچنین رئیس عدلیه در جریان راهپیمایی میلیونی غدیر در تهران، در یکی از ساختمان‌های متعلق به قوه قضاییه که در طول مسیر راهپیمایی قرار داشت، مستقر شد و به همراه تعداد دیگری از مقامات قضایی، به مدت حدود ۳ ساعت با شمار قابل توجهی از مردم که دارای مشکلات و مسائل قضایی و حقوقی بودند، بصورت مستقیم و بدون واسطه دیدار کرد و در چهارچوب موازین قانونی، دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات و مسائل آن‌ها صادر کرد. 

قاضی‌القضات در خلال این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضایی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها در چهارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدار‌های مردمی به مناسبت‌های مختلف بویژه مناسبت‌های مرتبط با اعیاد اسلامی و ملی، استمرار و مداومت داشته باشند.

شایان ذکر است، مراسم جشن عید سعید غدیر خم با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» برای سومین سال پیاپی و با حضور میلیونی و پرشور مردم در تهران و ۳۰۰ شهر ایران اسلامی در حال برگزاری است.

 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *