صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تنظیم قرارداد ۶ شهرداری غرب استان تهران برای بهره‌مندی از فیبر نوری

۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱:۱۲
کد خبر: ۴۷۷۹۸۴۴
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
استاندار تهران از تنظیم قرارداد شش شهرداری غرب استان تهران با شرکت‌های مختلف مخابراتی برای بهره‌مندی از پروژه طرح فیبر نوری خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری‌های فردوسیه، شهریار و باغستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر، اظهار کرد: امروز به یمن عید سعید غدیر و همت بلند مسؤولان وزارت ارتباطات ۴ شهر منطقه به امکانات فیبر نوری مجهز شدند تا زمینه مربوط به چگونگی انتقال اطلاعات و موارد مورد نیاز برای کسب و کار و فعالیت‌های تجاری و فرهنگی فراهم شود.

فخاری از تنظیم قرارداد شش شهرداری از مناطق غرب استان تهران برای کار حفاری اجرای پروژه طرح فیبر نوری با شرکت‌های مختلف مخابراتی خبر داد و عنوان کرد: امیدوار هستیم که با رشد و توسعه این پروژه تا ۲۲ بهمن سال جاری بتوانیم شاهد پوشش کامل غرب تهران در حوزه فیبر نوری باشیم.

استاندار تهران بیان کرد: با تحقق این امر، زمینه‌های لازم برای توسعه حوزه اینترنت و استفاده از ظرفیت‌های شبهه اینترنتی برای همه عزیزان در غرب استان تهران فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه حوزه اینترنت و فیبر نوری، رونقی برای کسب و کار عام مردم خواهد بود عنوان کرد: با بهره‌گیری از این پتانسیل در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی ظرفیت‌های خوبی فراهم خواهد شد.

استاندار تهران در تشریح جزئیات بیشتر برگزاری برنامه امروز در شهریار اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از مدارس و فضا‌های ورزشی و فرهنگی بودیم که شهرداری‌ها در این حوزه تلاش خوبی داشتند که انشاالله به برکت نام شهدا مجموعه‌های فرهنگی دایر و شاهد رشد و تعالی فرهنگ و روحیه شهادت طلبی توأم با عزت مردم باشیم.

وی در ادامه در خصوص اعتبارات هزینه شده در این پروژه‌ها گفت: در پروژ ه‌های انتقال خطوط، افتتاح مدارس و فضا‌های ورزشی شهریار بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: فیبر نوری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *