صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فرمانداری تهران رتبه اول و برتر ستاد خدمات سفر استان را در گروه الف به خود اختصاص داد

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱:۱۷
کد خبر: ۴۷۷۷۶۹۱
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
مدیر کل بازرسی استان تهران از پایان ارزیابی‌های کمیته ستاد خدمات سفر استان خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته فرمانداری تهران در گروه الف و رتبه برتر قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش فرمانداری تهران، اسدالله تقی زاده عصر سه شنبه ۲۲ خرداد ماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران که به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران برگزار شد، با اشاره به ارزیابی و انتخاب کمیته‌های برتر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران اظهار کرد: ارزیابی‌ها از سطوح پایین‌تر و از شهرستان‌ها آغاز و به دستگاه‌ها و سطوح برتر استانی رسید که تقریبا ۱۴ پروژه استانی، ۱۶ فرمانداری و قریب به ۴۸ دستگاه ارزیابی شد.

وی افزود: در روزهای پیش رو موج نخست سفرهای تابستانی آغاز خواهد شد که انتظار می رود، ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران و نیز شهرستان‌ها مانند گذشته در سه ماه تعطیلات تابستان نیز به وظایف خود عمل کرده و موضوع اسکان، رفاه، امداد و غیره را در دستور کار خود قرار دهند.

تقی زاده با تاکید بر اهمیت ارزیابی اقدامات و ارزیابی ها در پایان دوره اذعان کرد: در صورت کوتاهی و کم‌کاری دستگاه‌ها تمام موارد رصد و به دستگاه‌های کم‌کار تذکر داده می‌شود. 

مدیرکل بازرسی استانداری تهران با اشاره به نتایج ارزیابی‌ها، خاطرنشان کرد: در ارزیابی‌های صورت گرفته امروز، فرمانداری تهران رتبه برتر و در گروه الف، فرمانداری بهارستان در گروه ب و فرمانداری فیروزکوه در گروه ج برتر شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. 

وی یادآور شد: در کمیته‌ها نیز با دو دیدگاه اقدامات سنجیده شد، که یک دیدگاه در راستای اقدامات برای کاهش مرگ و میرها سفرها بود که در این خصوص اورژانس، هلال احمر، حمل و نقل و ترافیک مورد تقدیر قرار گرفتند. 

تقی‌زاده در پایان عنوان کرد: در خصوص دیدگاه و گروه دوم نیز از منظر رفاه و اسکان بررسی‌ها انجام شد که اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، اداره کل شهری استان تهران و  کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها حائز رتبه برتر و شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *