صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هدیه دولت به مردم برای حمایت بیمه‌ای موثرتر در حوزه تصادفات و بیمه‌ای خودرویی

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲:۴۴
کد خبر: ۴۷۷۷۶۸۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی دولت با بیان اینکه مطابق آیین نامه اصلاحی خسارت‌هایی که موجب کسر یا افت قیمت در وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خسارت‌هایی قرار می‌گیرد که بیمه‌گذار مکلف است پرداخت کند گفت: از به بعد شرکت بیمه‌گر حق ندارد حق بیمه مضاعفی برای این دریافت کند.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هئیت دولت با بیان اینکه زمینه حمایت خوبی از شرکت‌های دانش بنیان و محصولات قابل صادرات شده است اظهار کرد: مقرر شد معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عضو کارگروه موضوع ماده یک قانون صادرات واردات شود.

وی گفت: از این پس معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان نماینده و حافظ منافع شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگروه نظارت می‌کند تا اگر کالایی در مجموعه دانش بنیان در داخل تولید می‌کنند در حوزه صادرات و واردات مورد حمایت قرار بگیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: با اصلاحی که بنا به پیشنهاد وزارت اقتصاد و امور دارایی در آیین نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث تصویب شد، از این پس مطابق این آیین نامه خسارت‌هایی که موجب کسر یا افت قیمت در وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خسارت‌هایی قرار گرفت که بیمه‌گذار مکلف است پرداخت کند.

وی گفت: از به بعد شرکت بیمه‌گر حق ندارد حق بیمه مضاعفی برای این دریافت کند و با همان حق بیمه که پیش از این تقویم و ارزشیابی شده ملکف است کسر قیمت را هم بپردازد. این هدیه بسیار خوبی به مردم  برای حمایت بیمه‌ای موثرتر در حوزه تصادفات و بیمه‌ای خودرویی بود.

انتهای پیام/

 


برچسب ها: سخنگوی دولت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *