صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعزام ۸۰ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ به عربستان

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۷۷۶۹۹۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
با گذشت ۲۶ روز از آغاز عملیات حج تمتع، ۸۰ هزار زائر حج تمتع با پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه‌های جده و مدینه منوره اعزام شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از شروع عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام در روز ۲۴ اردیبهشت ماه تا پایان روز ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳، ۲۶ روز از این عملیات سپری شده است و در این مدت ۸۰ هزار زائر حج تمتع با پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به فرودگاه‌های جده و مدینه منوره عزیمت کردند.

در عملیات حج تمتع سال جاری ۲۱ ایستگاه پروازی برای انتقال زائران برنامه ریزی شده بود که تا پایان ۱۸ خرداد ماه، اعزام زائران ایستگاه‌های کرمان، تبریز، اهواز، مشهد، رشت، اصفهان، بیرجند، بوشهر، همدان، زنجان، شیراز، اردبیل، بندرعباس، ساری، یزد، چابهار، قشم و زاهدان به اتمام رسیده و پرواز‌های فرودگاه مدینه پایان یافته است.

تا پایان عملیات اعزام زائران استان‌های تهران، گلستان و آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد و زائران به فرودگاه جده منتقل می‌شوند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته عملیات ایستگاه‌های یاد شده تا شامگاه ۲۱ خردادماه سال جاری ادامه دارد و آخرین پرواز رفت این عملیات از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد فرودگاه جده انجام می‌شود.

شایان ذکر است برنامه بازگشت حجاج به کشور از یکم تیرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *