صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رضایی: انگیزه بالایی برای حضور در مجارستان را داشتم/ مقابل جمال‌اف بچگی کردم

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰:۲۴
کد خبر: ۴۷۷۶۹۴۵
دارنده مدال برنز رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی گفت: با توجه به توصیه‌های رئیس فدراسیون کشتی و کادر فنی، انگیزه لازم برای حضور در مسابقات مجارستان را داشتم.

خبرگزاری میزان - علی رضایی، کشتی‌گیر ۱۹ ساله عضو تیم ملی جوانان با بیان اینکه خدارا شاکرم که تواستم مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان را کسب کنم، گفت: با توجه به توصیه‌های رئیس فدراسیون کشتی و کادر فنی، انرژی و انگیزه کافی برای حضور در این رقابت‌ها را داشتم و خوشبختانه برخی بزرگان کشتی را شکست دادم.

وی با اشاره به شکست  ۵ بر صفر توران بایراموف کشتی‌گیر آذربایجانی قهرمان امید‌های جهان، افزود: در کشتی دوم بچگی و ناپختگی باعث شد رازامبک جمال‌اف کشتی گیر مطرح، روسی الاصل و قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از ازبکستان من رد با نتیجه ۷ بر صفر و ضربه فنی شکست دهد، درصورتی که می‌توانستم بهتر کشتی بگیرم، اما با اشتباهی که کردم، راهی دیدار رده‌بندی شدم.

رضایی در پایان گفت: در کشتی سوم گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از مجارستان را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دادم و در نهایت توانستم مدال برنز رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی مجارستان را کسب کنم و دل هموطنان عزیز و خانواده‌ام را شاد و زحمات مربیانم را جبران کنم.

رقابت‌های کشتی آزاد رنکیگ اتحادیه جهانی کشتی جام امره پولیاک و وارگا یانوس روز‌های ۱۷ و ۱۸ خردادماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان با ۸ نماینده به ۱ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *