صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: حضور فعال نمایندگان باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۶۷۰۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در زمان نامتعارف شکل می‌گیرد و زمان‌بندی آن طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده نیست گفت: اگر نمایندگان در این انتخابات حضور فعال داشته باشند در بالا رفتن رای مردم نیز تاثیرگذار است.

روح‌الله لک علی‌آبادی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان خدمت اظهار کرد: همه انتخابات‌ها از جمله مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری از اهمیت به‌سزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس دوازدهم با بیان اینکه انتخابات دوره چهاردهم اهمیت بیشتری دارد گفت: این انتخابات در زمان نامتعارفی شکل می‌گیرد و زمان‌بندی آن طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده نیست.

وی افزود: برای اولین بار است که شروع مجلس با شروع دولت همراه شده و این موضوع می‌تواند برای تحقق اهداف بلندمدت و کوتاه‌مدت تاثیرگذار باشد.

لک علی‌آبادی بیان کرد: ما در صورتی می‌توانیم از نظر اقتصادی کشور را به سمت جلو حرکت بدهیم که تیم قوی در دولت و مجلس داشته باشیم، مجلس دوازدهم با سلایق مختلف تشکیل شده و همراه دولت است و همراهی و همدلی دولت و مجلس برای پیشرفت کشور می‌تواند موفقیت بیشتری را رقم بزند.

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه بعد از سانحه هوایی برای شهدای خدمت حضور مردم در مراسم تشییع بسیار ارزشمند بود گفت: گلایه‌های مردم بیشتر اقتصادی است اگر رئیس جمهور آینده بتواند در فضای اقتصادی گام بردارد شاهد حضور پرشور ملت ایران در انتخابات خواهیم بود.

وی گفت: نمایندگان مجلس امروز همان کسانی هستند که دیروز رای موافق حوزه انتخابیه خود رای کسب کردند و افکار عمومی را به همراه دارند، اگر نمایندگان در این انتخابات حضور فعال داشته باشند در بالا رفتن مشارکت مردم نیز تاثیرگذار است.

انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر طبق برنامه‌ای که ستاد انتخابات کشور منتشر کرده است در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *