صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

باقری: ظرفیت‌‎های ویژه‌ای در چارچوب ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان داریم

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۶۶۳۶
سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به اقدام برخی کشورها در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت که هرگاه تشحیص داده شود، ظرفیت‌های موجود در چارچوب ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان فعال خواهد شد.

خبرگزاری میزان – علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه، روز چهارشنبه، ۱۶ خرداد در حاشیه نشست هیئت دولت در واکنش به گام‌های ضدایرانی برخی کشورها در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت: ظرفیت‌های ویژه‌ای در چارچوب معاهده ان‌پی‌تی و توافق‌نامه پادمان داشتیم و داریم.

باقری، اظهار کرد: هرگاه بنابر مصالح کشور و اولویت‌های سازمان انرژی اتمی تشخیص داده شود، ظرفیت‌های مورد نظر فعال خواهد شد.

سرپرست وزارت امور خارجه در بخشی دیگر درباره سفر منطقه‎ای به لبنان و سوریه، گفت: لازم بود بر استمرار و استحکام سیاست جمهوری اسلامی ایران در عرصه ثبات‌بخشی در منطقه و همچنین حمایت از مقاومت به عنوان یک بازیگر و یک نهاد ثبات‌ساز در منطقه تاکید کنیم؛ سفرم به لبنان و سوریه در این چارچوب بود.

مقام ارشد وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه دیدارهای بسیار خوبی با مقام‎های لبنان و سوریه صورت گرفت، تاکید کرد: همچنین دیدار‌های بسیار خوب و موفقی هم با بازیگران اصلی صحنه مقاومت در لبنان و فلسطین، چه در سوریه و چه در لبنان داشتیم.

باقری، گفت: در سفر به لبنان و سوریه، رویکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه حمایت از مقاومت مجددا مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *