افتتاح ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی
خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاعرسانی دولت، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی افتتاح شد.
بر اساس اعلام حسین مذنب مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، این ستاد در راستای سیاستهای دولت مردمی رئیسجمهور شهید و تکالیف قانونی و تجربه موفق برپایی ستادهای ارتباطات مردمی وزارتخانه در سفرهای استانی رئیسجمهور به منظور تسهیل و رسیدگی به شکایات و درخواستهای مردمی و پاسخگویی صریح و شفاف به آنان، با همکاری برخی از واحدها، سازمانها و شرکتهای تابعه خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی ایجاد شد.
به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ساخت ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به دستور مرحوم رستم قاسمی آغاز و با تاکیدات و حمایتهای بیدریغ آقای بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولین کشوری به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
مذنب تصریح کرد: با تمهیدات لازم انجام شده و با راهاندازی ستاد مذکور، ضمن تحول در مدیریت مراجعات ارباب رجوع، شاهد الکترونیکیشدن بسیاری از فرآیندهای رسیدگی و پیگیری درخواستها و شکایتهای مردمی و به تبع آن افزایش میزان رضایتمندی مراجعین وزارت راه و شهرسازی خواهیم بود.
وی ادامه داد: در کنار ایجاد بسترهای الکترونیکی و امکانات سختافزاری ستاد مذکور به بهترین شکل ممکن، تلاش شده است برای تحقق هدف والای پیشبینی شده در راهاندازی ستاد جامع ارتباطات مردمی، نیروی انسانی کاردان، دلسوز، پیگیر، مردمی و عاشق خدمت به مردم در ستاد مذکور مشغول به خدمت شوند که در این راستا شیوه نامه نحوه تعیین نمایندگان تامالاختیار هر یک از واحدهای تابعه وزارتخانه به همراه شرایط لازم و شرح وظایف و اختیارات هر یک از آنان مشخص و ابلاغ شده است.
گفتنی است در این مراسم، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات عمومی و دولتی، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، و بخشی از مدیران درون وزارتخانه و همچنین دولت حضور بهم رساندند.
انتهای پیام/