صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

فعال اندونزیایی: پایان اشغال‌گری رژیم صهیونیستی مطالبه‌ای جهانی است

۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۶۲۳۵
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
فعال اندونزیایی حامی فلسطین با اشاره به افزایش آگاهی جهانی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، بر تشکیل هرچه سریع‌تر کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

موضوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و به‌صورت خاص در هشت ماه گذشته علیه غزه، دیگر موضوعی محدود به چارچوب مرزهای دینی و جغرافیایی نیست، بلکه در مرزهای انسانی و اخلاقی مطرح شده و پیش می‌رود.

در ماه‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره اعتراض‌ها، آغاز روند به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی، طرح شکایت‌ها در محاکم بین‌المللی، برگزاری کنفرانس‌ها و ... در رابطه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه منتشر شده‌اند و این به معنای وارد شدن موضوع فلسطین به کانون بحث‌های بین‌المللی و حقوق بشری است.

در این رابطه احمد طه، عضو انجمن‌‎ اسلامی اندونزی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان می‌گوید: نه فقط مسلمانان اندونزی بلکه همه مردم این کشور از مردم غزه و تشکیل هرچه سریع‌تر کشور مستقل فلسطینی حمایت می‌کنند، زیرا مردم فلسطین فقط از این طریق می‌توانند به حق تعیین سرنوشت خود دست یابند.

وی در ادامه با ابراز امیدواری به پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک، گفت: این موضوعی است که خواسته و مطالبه همه مسلمانان در سراسر جهان است و همگان امیدواریم به‌زودی محقق شود.

احمد طه در بخشی دیگر درباره اعتراض‌های دانشگاهی در آمریکا در حمایت از فلسطین و در محکومیت اشغال‌گری رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همه ما شاهد هستیم که دانشجویان و استادان دانشگاه در آمریکا مانند مردم دیگر نقاط جهان در پی تشدید جنایت‌ها در غزه، به خوبی دریافتند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

فعال حوزه فلسطین با بیان اینکه معترضان در حال نشان دادن احساس خود به وحشی‌گری‌ها در غزه هستند و می‌خواهند که روند جنایت‌ها در غزه هر چه زودتر متوقف شود، گفت: ما اکنون در زمانه‌ای هستیم که مردم نقاط مختلف جهان بیش از هر زمانی در حال آگاه شدن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند و از این رو فریاد‌ها برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی بیشتر شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: جنگ غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *