صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ پزشکیان: برای افزایش میزان مشارکت کاندید شده‌ام

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۷۶۱۴۹
نماینده پنج دوره اخیر مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

خبرگزاری میزان - مسعود پزشکیان نماینده دوره هشتم تا دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران بیان کرد: برای کمک به مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری وارد عرصه شده‌ام.

پزشکیان گفت: مشکل اصلی ما این است که بیانات رهبر انقلاب و سیاست های کلی ایشان را کنار می‌گذاریم و دنبال حرف‌های جدید هستیم.

وی با اشراه به این نکته که باید برای اهداف سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری تلاش کنیم بیان کرد: سلامت، رفاه، امنیت غذایی، تامین اجتماعی، فرصت‌های برابر، توزیع مناسب درآمد و... جزو بندهای سیاستهای ابلاغی رهبری بوده است.

این داوطلب ریاست جمهوری گفت: تنظیم رابطه دولت و مردم و همچنین افزایش سهم مردم در امور کشور و ایجاد امکانات عادلانه برابر و رفع تبعیض در مناظق مختلف از جمله این موارد ابلاغی است. آیا مناطق مختلف کشور دسترسی عادلانه به منابع دارند؟

وی تصریح کرد: ما باید در داخل کشور وحدت و انسجام بین گروه‌ها، دسته‌ها و احزاب ایجاد کنیم. تقوا از نظر اعتقادی یعنی حرکت بدون خطا؛ این حرکت باید در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و همه عرصه‌ها رخ بدهد.

پزشکیان بیان کرد: اگر میخواهیم مشکل کشور حل شود باید به افراد توانمند متکی شده و با وحدت و انسجام در جهت سیاست‌های کلی حرکت کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *