صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

عضو هیئت رئیسه مجلس: شعارهای انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری باید تاثیر مثبتی بر معیشت مردم بگذارد

۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۷۷۵۸۴۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
عضو هیئت رئیسه مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه شعار دولت آینده باید به گونه‌ای باشد که تاثیر مثبتی بر معیشت مردم بگذارد گفت: در شرایطی هستیم که مجلس و دولت همزمان دوره چهارساله خود را شروع می‌کنند و همگرایی خوبی باید بین این دو قوه وجود داشته باشد.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری بیان کرد: این روزها در شرایط خاصی قرار داریم و به یک‌باره با اتفاق ناگوار شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه مواجه شدیم اما با تدابیر مدبرانه رهبر حکیم انقلاب شرایط به خوبی مدیریت شده است.

منتخب مردم دزفول در مجلس دوازدهم گفت: وحدت بسیار خوبی بین سه قوه وجود دارد و سرپرست نهاد ریاست جمهوری اقدامات خوبی را در چند روز گذشته انجام داده است. نه تنها مسئولان سه قوه و بدنه دولت بلکه مردم نیز در تشکیل وحدت هر چه بیشتر پیشگام هستند.

پاپی‌زاده بالنگان ادامه داد: دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم با کمک همدیگر برای رفع مشکلات اقتصادی باید به اجماع برسند، شعار دولت آینده باید به گونه‌ای باشد که تاثیر مثبت بر معیشت مردم بگذارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کاندیدای ریاست جمهوری با برنامه مستند در شعارهای انتخاباتی خود بر حل مشکلات اقتصادی معطوف باشند گفت: در شرایطی هستیم که مجلس و دولت همزمان دوره چهارساله خود را شروع می‌کنند و نوعی همگرایی خوبی باید بین این دو قوه وجود داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین رئیس دولت چهاردهم که طبق روال همیشگی قرار بود در سال آینده برگزار شود پس از بروز سانحه برای بالگرد آیت‌الله رئیسی و همراهانش و شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران یک‌سال پیش از موعد مقرر در تاریخ هشتم تیر سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *