صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری یزد: نتیجه تلاش‌های روابط عمومی باید منجر به ارتقای رضایتمندی مردم شود

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶:۰۱
کد خبر: ۴۷۷۵۵۳۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش خاص روابط عمومی در دستگاه قضایی گفت: ارتقای رضایتمندی مردم، ملاک ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌هاست.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طهماسبی، در جلسه با شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های قضایی و مسئولان روابط عمومی حوزه‌های قضایی استان یزد، تصریح کرد: روابط عمومی باید تجلی‌بخش اقدامات سازمان باشد و تلاش مجموعه را با هدف افزایش دلگرمی، جلب اعتماد و ارتقای رضایت مردم منتشر کند.

وی افزود: فعالیت روابط عمومی، منحصر به انتشار خبر نیست، بلکه باید با سایر شئون رسانه‌ای، محتوای فاخر و مورد وثوق جامعه ساخت تا هدف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، محقق شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پاسخ به گلایه برخی از مسئولان روابط عمومی از نبود بودجه و کمبود تجهیزات، گفت: گرچه توجه به بودجه و امکانات و تامین تجهیزات، یک بحث جدی است، لکن مدیریت اسلامی و توکل به ذات اقدس الهی می تواند از یک اتاق کوچک هم دنیا را تکان دهد، همانگونه که امام راحل عظیم‌الشان و مقام معظم رهبری از یک اتاق ساده کوچک کم امکانات، بر دنیای سراسر زرق و برق غرب، اثر گذاشتند.

وی یاس و ناامیدی را آفت کار و تلاش دانست و بیان داشت: جامعه نیازمند امیدآفرینی و نشاط است که این مهم با اهتمام به وظایف تعریف شده و اغتنام از امکانات در دسترس امکان‌پذیر است.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، مدیران روابط عمومی به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *