صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

آمادگی کامل بخش حمل‌ونقل کشور برای خدمت‌رسانی به مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳:۵۸
کد خبر: ۴۷۷۴۵۴۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
بخش حمل‌ونقل کشور آمادگی کامل را برای خدمت‌رسانی شایسته به مشارکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهدای خدمت دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی در ارائه خدمات حمل‌ونقل به مشارکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهدای خدمت مقام محترم ریاست‌جمهوری و هیئت همراه نشست ویژه‌ای در روز سه‌شنبه یکم خردادماه و به ریاست سید کمال هادیانفر معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سید میعاد صالحی، مدیرعامل شرکت راه‌آهن ج. ا. ا. سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، شمس‌الدین فرزادی پور، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و سایر مدیران و مسئولان مربوطه حضور داشتند.

طی این نشست که باهدف برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و تأمین امکانات و تسهیلات برای جابه‌جایی مردم شریف ایران و حضور آنان در مراسم برگزار شده بود، مقرر شد اقدامات لازم برای برقراری پرواز‌های فوق‌العاده تبریز-تهران، تهران-مشهد، تهران-بیرجند و بیرجند-مشهد، راه‌اندازی قطار‌های فوق‌العاده در مسیر تهران-مشهد و همچنین ایجاد سرویس‌های فوق‌العاده حمل‌ونقل جاده‌ای از مبدأ تهران به بیرجند و مشهد و شهر‌های حومه این دو مرکز استان به‌عمل‌آمده و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت گیرد.

علاوه بر این مقرر شد که تمهیدات لازم برای آمادگی کامل و همه‌جانبه فرودگاه‌های بین‌المللی امام خمینی (ره) و مشهد و فرودگاه‌های مهرآباد و بیرجند برای ارائه خدمات مطلوب به مهمانان خارجی شرکت‌کننده در مراسم و هم‌میهنان عزیز به کار گرفته شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *