صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مرکز درمان ناباروری بشری در بیمارستان رضوی مشهد به بهره‌برداری رسید

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۴۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور با عنوان «بشری» در بیمارستان رضوی مشهد در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس رضوی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، مرکز درمان ناباروری بشری به منظور توسعه خدمت‌رسانی به زوجین نابارور و در راستای تحقق سیاست‌های کلی جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با حمایت آستان قدس رضوی در بیمارستان رضوی مشهد با هزینه سه هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع ساخته و تجهیز شده است.

این مرکز، دارای بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین شناسی، داروخانه و آزمایشگاه تخصصی است و به بیماران و خانواده‌های نابارور داخلی و خارجی خدمت رسانی خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره بیمارستان رضوی در آیین گشایش این طرح درمانی، گفت: از سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی و درمانی بیمارستان رضوی هزینه شده است.

فریدون نوحی همچنین اظهار کرد: این طرح‌ها شامل طرح درمان ناباروری، توقفگاه طبقاتی، طرح ام آر آی، براکی تراپی، تجهیزات و اموال خریداری شده از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۲، تجهیزات پزشکی بخش آنژیوگرافی، تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری، نوسازی و بهسازی تاسیسات بیمارستان و بازسازی اتاق عمل بوده است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
یعنی میشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *