صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گردهمایی فعالان نوشت‌افزار ایرانی در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۴۱۰۵
بیست‌و‌دومین نشست اعضای مجمع نوشت‌افزار ایرانی با حضور فعالان نوشت‌افزار سراسر کشور ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مجتمع سرچشمه تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در بیست‌و‌دومین نشست اعضای مجمع نوشت‌افزار ایرانی، فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف این صنعت پرداختند. هماهنگی و همکاری استفاده از کاغذ ایرانی و شنیدن صحبت‌های مدیر بازاریابی کارخانه کاغذ مازندران، تلاش جهت ذائقه‌سازی استفاده تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از کاغذ ایرانی، توسعه استفاده از کاراکتر و شخصیت‌های ایرانی و توسعه ارتباط با تصویرسازان بومی از جمله موضوعاتی بود که طی این نشست به بحث و گفتگو گذاشته شد.

برگزاری کارگاه حسابداری و مالیات در سال ۱۴۰۳  توسط کارگروه رشد ایران‌نوشت و معرفی سایت پروانه جهت استفاده از شخصیت‌ها و محتوا‌های ایرانی از دیگر بخش‌های این نشست بود.

در ادامه موضوع مدل برگزاری دهمین جشنواره و نمایشگاه ایران نوشت به بحث و گفتگو گذاشته شد که مقرر شد این نمایشگاه در نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار و تولیدکنندگان میزبان مردم در این نمایشگاه  در تهران و سایر شهرستان‌ها باشند.

گردهمایی فعالان صنعت نوشت‌افزار ایرانی به صورت دوره‌ای و با هدف تبادل نظر پیرامون راهکار‌های رشد و گسترش این صنعت، به میزبانی تولیدکنندگان مستقر در شهر‌های مختلف کشور از جمله تهران، مشهد، قم، شیراز، یزد، اصفهان، کرج و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *