صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تخفیف ویژه کتاب‌های کانون برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس

۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹:۵۶
کد خبر: ۴۷۷۲۲۸۴
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
هم‌زمان با برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کانون پرورش فکری با ارایه یک تخفیف ویژه، امکان تجهیز کتابخانه‌های مدارس را فراهم کرده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی دانشور مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون پرورش فکری با اعلام این خبر گفت: یکی از برنامه‌هایی که کانون  در سال ۱۴۰۲ آغاز کرد و امسال هم ادامه دارد تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های کلاسی است.

وی افزود: کانون پرورش فکری با انجمن‌های مختلف این کار را پیگیری می‌کند.

مدیرکل نظارت بر چاپ و محصولات کانون تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب، کانون پرورش فکری برای مدارس شرایط ویژه‌ای درنظر گرفته است و برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس ۲۵ درصد تخفیف می‌دهد. همچنین یک بسته هدیه از طرف کانون به آن مدرسه اهدا خواهد شد.

مجتبی دانشور در پایان گفت: مدارس برای این‌که از این شرایط استفاده کنند می‌توانند با در دست داشتن یک معرفی‌نامه از مدرسه به غرفه کانون پرورش فکری در سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان مراجعه و آنجا کتاب‌های‌شان را انتخاب و از ۲۵ درصد تخفیف استفاده کنند. بعد از نمایشگاه هم بسته هدیه کانون برای‌شان ارسال می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی، ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) و بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نشانی  https://book.icfi.ir/ حضور دارد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *