سامانه ۱۸۸۸ به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود
به گزارش گروه جامعه ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با ابراز این که این شهرداری یک نهاد مردمی است عنوان کرد: وظیفه این سازمان پاسخ گوئی به مردم است و در همین راستا سامانه 1888 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان راه اندازی شده است.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
آیا اصلا" این موارد خوانده میشود؟ پاسخ داده میشود؟
من مسیر هرروزم برای سرکار اونجاس کافیه یه دیقه باتاخیر قطار کلاهدوز به تئاتر شهر برسی قطار میره... و هرروز من شاهد این صحنه هستم ک قطار خالی میره یا مسافرا ک میرسن در و میبنده و بعد باتاخیر میره
خب یا در بسته نشه مسافرین سوار شن
یا در میبندن حرکت کنن
باتشکر
ممنون میشم رسیدگی کنین
حدودا یک هفته میشه ایستگاه مهدیه بوی خیلی بدی میده مثل فاضلاب مخصوصا صبح ها لطفاً رسیدگی شود
لطفاً به مسئولین ذی ربط بفرمایید ، مردم را از ایستگاه علی آباد به شهر ری ببرند ، ایستگاه جوانمرد قصاب مردم سرگردان شده اند ، عصبی شده اند ، اذیت شده اند
لطفاً توجه کنید
واقعا از اینکه تو تایم های شلوغی آقایون وارد واگن خانم ها میشن خسته شدیم کجان مامور های مترو؟؟چرا اصلا رسیدگی نمیشه
درختان جلوی ایستگاه مترو بسیج (کنارگذراتوبان شهید محلاتی هردوطرف به سمت غرب تا بلوارابوذر) آب داده نمی شود ضمنا درختان زیردکل برق از اتوبان محلاتی تا خ زمزم نیز درست آب داده نمی شود ودر حال خشک شدن می باشد لطفا رسیدگی گردد ممنون
ضمن خسته نباشید تهویه ایستگاه محمدیه خط بسیج و کتاب مناسب نمی باشد و گردوخاک وجود دارد که برای سلامتی مناسب نیست لطفا رسیدگی شود ممنون
پرسنل وسرپرست متروقلهک با شهروندان خشن و بدرفتاری میکنند یکی از شهروند به علت نداشتن بلیط ازکیت ورودی یکی ازپرسنل یاسرپرست مترو قلهک بااون شهروند برخورد خیلی زشت حتی به درگیری فیزیکی منجر شد که پلیس مترو در صحنه نبودن دراین مورد اصلأ رسیدگی نکردند
لطفاً رسیدگی بفرمائید.
قطار کهریزک به تجریش تهویه و کولر مناسبی نداره.هرچی با راهبر قطار تماس میگیریم جواب نمیده.لطفا رسیدگی کنید
امیدوارم پیامم را بخوانید
برای چی اقایون باید در جایگاه خانم ها بشینند!
هرچقدر به مسئول های قطار میگیم توجه نمیکنن
بخدا ما از دست این اقایون امنیت نداریم....
البته قطار عادی ۱۰ دقیقه زودتر حرکت می کنه ولی با توجه به توقف های پی در پی باز هم بی فایده است.
در مسیر آزادگان (خ صفا) ب طرف شمس آباد, چرا جاده خاکی و آسفالت نشده و برای رسیدن به مقصد خیلی اذیت کنند اس و جلو بندی ماشینها کلی خرج بر میداره لطفا رسیدگی کنید ممنون میشم ?
پاسخ