صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حسینی: زود جشن گرفتیم و تنبیه شدیم/ امیدوارم درس بزرگی برای بازیکنانم باشد

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷:۰۰
کد خبر: ۴۷۶۰۹۸۴
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مقابل استقلال خوزستان به دلیل زود جشن گرفتن، تنبیه شدیم.

خبرگزاری میزان - سیدمجتبی حسینی پس از شکست ۳ بر ۲ آلومینیوم اراک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: شکست خیلی تلخی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با وجود زمین خیلی بد و سنگین ورزشگاه غدیر که اصلاً مناسب یک فوتبال خوب نیست، بازی را در اختیار داشتیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم نیز راحت فوتبال خود را بازی می‌کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم و حتی به گل دوم هم رسیدیم.

وی افزود: بچه‎‌های ما زود جشن گرفتند و فوتبال آن‌ها را تنبیه کرد. در زمان ۲ بر صفر بودن بازی، سخت‌گیری لازم را روی موقعیت‌های خود نداشتیم. حریف با استفاده از بازیکنان قدبلند و برگشت توپ‌های بلند که بار دیگر آن‌ها را ارسال می‌کردند توانست از کیفیت بازیکن برزیلی خود که با داشتن توپ خطرناک است، بازی را برگرداند.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: تا به حال پیش نیامده بود تیم ما با ۲ گل از یک تیم جلو باشد و اولین بار بود که چنین اتفاقی رخ داد. امیدوارم درس بزرگی برای بازیکنانم باشد که دیگر بازی را زود تمام شده نبینند. حریف هم زحمت خود را کشید. به استقلال خوزستان هم تبریک می‌گویم. حیف شد. می‌توانستیم با این برد جایگاه خیلی خوبی به دست آوریم و امیدوارم با درس گرفتن از این بازی، هرچه سریع‌تر خودمان را جمع و جور کنیم تا روند تیم بهتر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *