ماراتن ۹۰ دقیقهای خنده در شبکه نسیم
در این میان نمیتوان از نقش رادیو و تلویزیون به عنوان رسانهای که به سهولت در دسترس عموم مردم قرار دارد به سادگی گذشت. در همه این سالها این رسانه با برنامههای متنوع نقشی اساسی در سرگرمی و شادی آفرینی مردم داشته است.
از سریالهای طنز شبانه تا جنگهای شبانه و… البته در سالهای اخیر برنامههای تاکشو گونه طنز همه جز فعالیتهای تلویزیون محسوب میشود.
در این سالها اما شبکه نسیم گوی سبقت را از دیگر شبکهها در تولید آثار شادیآفرین ربوده تا جایی که دیگر امروز این شبکه به مامن سرگرمی و تفریح و شادمانی مخاطبان تلویزیون تبدیل شده است.
این شبکه در سالهای اخیر با تولید برنامههای متفاوت که با مشارکت مردم برگزار شده نقشی بیبدیل در ترمیم ارتباط مخاطب و تلویزیون داشته است.
در این سالها برنامههای متعددی در شبکه نسیم به تولید رسیده اما از انبوه این برنامهها همچون «جام آرزوها»، «خندوانه»، «برمودا»، «خوش نمک» و… «بگو و بخند» اتفاق دیگری است.
«بگو و بخند» که در فصل دو دچار تغییرات اساسی شده، توانسته است علاوه بر ایجاد فضای استعدادیابی، محملی برای گفتوگوهای خودمانی با مخاطبان را فراهم کند.
این برنامه با رنگ و لعاب خوب و اجرای طنازانه عبدالله روا جزو معدود برنامههایی است که مخاطب را سرگرم میکند.
برنامه بیادعای «بگو و بخند» با دعوت از جمعی از جوانان، آیتمهای متعددی را برای مخاطبان در نظر گرفته است که از جمله آن میتوان به اجزای گروههای تئاتری جوان و ترکیب اجراهای آنان با مجری اشاره کرد.
در عین حال در هر بخشی یک پیام روشن اخلاقی به مخاطب ارائه میشود که اصطلاحا بیرون نمیزند و این گروه را میتوان از استعدادهای کشف شده برنامه «بگو و بخند» تلقی کرد.
همچنین پاسخ به پرسشها توسط میهمانان در شرایط خاص و رقابت آنان در بازیها و فضاهای طنز، از دیگر بخشهای جذاب این برنامه محسوب میشود.
آیتم جوکها که این روزها از پرطرفدارترین بخشهای این برنامه است، از دیگر خلاقیتها محسوب شده و دست به دست شدن این بخش در فضای مجازی، نشان از اقبال عمومی به «بگو و بخند» دارد.
امروز «بگو و بخند» در ۹۰ دقیقه بیوقفه مخاطب را میخنداند و بدون شک این اثر را میتوان پیشروی ایجاد فضای مفرح در سیما و شبکه نسیم دانست و قطعا این برنامه که در دو فصل جای خود را بین مخاطبان باز کرده است، میتواند به یکی از برنامههای ماندگار و ادامهدار سیما تبدیل شود.
انتهای پیام/