صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

لازارینی: اسرائیل کارزاری برای نابودی آنروا ایجاد کرده است

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۶۰۳۳۳
دبیرکل آنروا تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از گذشته به دنبال تعطیل‌کردن نهاد تحت امر وی بوده است.

خبرگزاری میزان - فیلیپ لازارینی، دبیرکل آژانس کار و امدادرسانی به آوارگان فلسطین (آنروا) در گفت‌وگو با یک رسانه سوییسی با بیان اینکه درخواست‌های مطرح‌شده برای استعفای او بخشی از فشار‌های رژیم صهیونیستی هستند، گفت: در حال حاضر ما با یک کارزار متمرکز و گسترده توسط اسرائیل طرف هستیم که هدفش از بین‌ بردن آنروا است.

وی تصریح کرد: این یک هدف سیاسی است که رژیم صهیونیستی از مدت‌ها قبل در سر داشته است، زیرا باور تل‌آویو این است که در صورت منحل‌شدن آنروا، رژیم صهیونیستی یک‌بار برای همیشه مشکل حضور آوارگان فلسطینی را حل می‌کند و آن‌ها هم دیگر به اراضی اشغالی باز نخواهند گشت.

لازارینی ادامه داد: تمامی این اقدام‌های علیه آنروا از سوی اسرائیل آغاز شده‌اند و یک هدف سیاسی بسیار بزرگ‌تر پشت این وجود دارد.

دبیرکل آژانس کار و امدادرسانی به آوارگان فلسطین (آنروا) با اشاره به موضوع درخواست برخی طرفین برای استعفای خود گفت: انتقادات به شخص من مربوط نمی‌شود، بلکه به کل سازمان مربوط می‌شود؛ این درخواست‌ها خود بخشی از کارزاری هستند که هدف آن نابودی آنروا است.

وی ضمن هشدار نسبت به کمبود بودجه در آنروا، گفت: در صورتی که منابع مالی این سازمان آزاد نشود، عملیات‌های آنروا در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) متوقف خواهد شد و این توقف تنها به غزه مربوط نیست و کرانه باختری، سوریه، اردن و لبنان را هم در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *