صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

نظافت مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ بیش از ۸۰۰ هزار نفر با مترو تهران جابه‌جا شدند

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۷۵۹۳۶۴
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران از توزیع ۲۰ هزار کیسه پارچه‌ای در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: ۴۰۰ دستگاه خودرو حمل پسماند در مراسم ۲۲ بهمن فعالیت کرده‌اند.

خبرگزاری میزان - رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران پیرامون اقدامات انجام شده در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی، گفت: از دیروز صبح پاکسازی مسیر راهپیمایی قبل از شروع مراسم با ۱۵۰۰ نفر نیروی انسانی اعم از نیروی کارگری جمع آوری پسماند‌تر و خشک با بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات انجام شد.

وی افزود: از صبح هم ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی با لباس‌های نارنجی و آبی که به ترتیب جمع آوری زباله‌تر و زباله خشک و اجرای طرح نوماند را برعهده دارند، فعالیت کرده‌اند. به طوری‌که در زمان مراسم هم وظیفه جمع‌آوری، رفت‌وروب و پاکسازی معابر توسط آن‌ها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ دستگاه خودرو حمل پسماند در مراسم ۲۲ بهمن فعالیت کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۲۰۰ دستگاه خودروی وانت جمع‌آوری نوماند و ۲۰۰ دستگاه انواع خودرو مکانیزه بوده است. 

محمدی با بیان اینکه ۲۰ هزار کیسه پارچه‌ای با هدف حذف کیسه پلاستیکی بین شهروندان توزیع شد، ادامه داد: همچنین در مراسم راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن، آموزش و اطلاع‌رسانی در مورد طرح نوماند با هدف معرفی، آموزش و اطلاع‌رسانی با حضور آموزش‌گران ادارات بازیافت مدیریت پسماند در مسیر اتفاق افتاد.

شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز اعلام کرده است که همزمان با برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، حدود ۸۳۱ هزار و ۱۶۰ نفر با متروی تهران جابه‌جا شدند.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *