صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر بهداشت: انتخابات از پایه های حفظ استقلال نظام است

۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳:۳۹
کد خبر: ۴۷۵۹۳۵۱
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه این راهپیمایی با تاکید بر ضرورت مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: انتخابات  از پایه‌های حفظ استقلال نظام است.

خبرگزاری میزان -بهرام عین‌اللهی روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره لزوم حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: امروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را طی می‌کنیم و می‌بینیم که بعد از ۴۵ سال مردم حضور باشکوهی در این راهپیمایی دارند.

وی افزود:از مسائل مهمی که در انقلاب اسلامی به عنوان یک دستاورد بزرگ مطرح است، مسئله استقلال است و در دنیا تعداد کشورهایی که استقلال به معنای واقعی دارند، زیاد نیست.



وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز استقلال دارد و می‌تواند  روی پای خود  بایستد در حالی که در برخی کشورها مسئولان  و مقامات با  مداخله دیگران انتخاب می شوند.



عین‌اللهی از پایه‌های حفظ استقلال نظام را انتخابات عنوان کرد و افزود: انتخابات مجلس نشان می‌دهد که مردم برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند. بنابراین اگر می‌خواهیم استقلال خود را حفظ کنیم باید همه در امور مملکت مشارکت داشته باشیم ، در انتخابات‌ها شرکت  و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *