صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

زارع‌پور: قابلیت ارائه اینترنت با سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه توسط فیبرنوری وجود دارد

۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۵۸۷۸۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات با اشاره به عبور میزان پوشش فیبرنوری از ۶ میلیون خانوار در کشور، گفت: این قابلیت با اینترنت فیبرنوری وجود دارد تا سرعت ۱۰۰۰ مگابیت برثانیه به کاربران ارائه شود.

خبرگزاری میزان - عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت با اشاره به سفر روز گذشته خود به استان یزد، گفت: روز گذشته با افتتاح پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر‌های میبد، بافق و حمیدیا، میزان پوشش فیبر نوری از شش میلیون خانوار در کشور گذشت و تا پایان سال نیز به این میزان یک میلیون پوشش دیگر افزوده می‌شود.

وی با اشاره به انجام عملیات اجرایی این پروژه در بیش از ۲۰۰ شهر کشور، افزود: با ایجاد دسترسی فیبرنوری برای منازل و کسب و کارها، سرعت دسترسی‌ها بشدت افزایش پیدا می‌کند و این قابلیت وجود دارد تا کاربران به سرعت تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه دست پیدا کنند.

زارع‌پور با بیان اینکه کاربران در مناطق تحت پوشش قرار گرفته می‌توانند درخواست خود را برای دریافت خدمات ارایه کنند، تصریح کرد: اپراتور نیز موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه دسترسی به اینترنت فیبرنوری را برای متقاضیان فراهم کند.

وزیر ارتباطات همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون بازی امروز ایران و قطر، با اظهار امیدواری نسبت به برد ایران، بازی را دو بر یک به سود تیم ملی کشورمان پیش بینی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *