صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

نماینده رهبر شیعیان بحرین: قدس به دست محور مقاومت فلسطین آزاد خواهد شد

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰:۰۱
کد خبر: ۴۷۵۸۱۸۸
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران با اشاره به تحولات اخیر نوار غزه، گفت که قدس به دست محور مقاومت فلسطین و مقاومت جهانی آزاد خواهد شد.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه بدترین بحران بشردوستانه جهان را رقم زده و ده‌ها هزار فلسطینی را قربانی کرده است.

کشور‌های غربی مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بسته‌اند و نه‌تنها اقدامی برای پایان دادن به این جنایت جنگی نمی‌کنند، بلکه با اتخاذ رویکرد حمایت از رژیم صهیونیستی این روند را تداوم می‌بخشند.

در این میان مقاومت منطقه تمام‌قد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برخاسته و مبارزه با حامیان رژیم صهیونیستی را در منطقه در دستور کار خود قرار داده است.

در این رابطه شیخ عبدالله الدقاق، از علمای بحرین و نماینده رهبر شیعیان بحرین در ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان می‌گوید که مقاومت در نهایت پاک‌شدن فلسطین از اشغالگران را رقم می‌زند.

الدقاق با اشاره به همبستگی جهان اسلام برای حمایت از فلسطین، گفت: علمای جهان اسلام از شیعیان و اهل سنت برای حمایت از مردم غزه و همچنین یمن در برابر تجاوز آمریکایی - انگلیسی گفت‌وگو کردند.

وی با بیان اینکه همگی ما خواستار آزادی قدس هستیم، اظهار کرد: معتقدیم قدس به دست محور مقاومت فلسطین و مقاومت جهانی آزاد خواهد شد.

نماینده رهبر شیعیان بحرین همچنین ضمن اشاره به حملات اخیر آمریکا و انگلیس به یمن، تصریح کرد: نیرو‌هایی که به یمن حمله کردند، در موضع ضعف قرار دارند.

الدقاق، اضافه کرد: متجاوزان زمانی که نتوانستند از طریق دیپلماتیک موضوع را حل کنند به گزینه زور متوسل شدند، اما اقدام آن‌ها بی‌نتیجه است.

شیخ الدقاق در بخشی دیگر با بیان اینکه ان‌شاءالله ائتلاف آمریکایی از هم گسیخته خواهد شد، گفت: یمن و غزه پیروز خواهند شد و در نهایت فلسطین از وجود اشغالگری رژیم صهیونیستی و آمریکا آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *