صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

«کار خونه» این هفته به میزبانی بانویی کارآفرین از استان گلستان

۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۷۵۶۳۹۲
برنامه «کار خونه» این هفته با حضور بانویی تلاشگر از استان گلستان، پنجشنبه ۵ بهمن حوالی ساعت ۱۸:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ جدیدترین قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب خانم «فاطمه راییجی» اهل استان گلستان، شهر کردکوی است. این بانو، کارآفرین در حیطه تولید گلیم، جاجیم و پارچه‌های دست بافت است که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضا‌های موجود در شهر‌ها و روستا‌های اطرافش، علاوه بر آموزش، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود، اعضای خانواده و همچنین تعداد زیادی از بانوان این خطه شود. بسیاری از بافنده‌هایی که با ایشان همکاری می‌کنند، جزو بانوان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند. خانم راییجی به عنوان راهبر شغلی با کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز همکاری می‌کند.

در این قسمت از مستند، آقای عیسی بابایی (مدیرکل کمیته امداد استان گلستان) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خانم راییجی، در باره بررسی راهکار‌های ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کنند.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که قسمت سوم از فصل سوم آن پنجشنبه ۵ بهمن حوالی ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *