صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عملیات موشکی ایران بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹:۵۲
کد خبر: ۴۷۵۴۸۶۶
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که اقدام نظامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اقدام نظامی ایران علیه مرکز وابسته به موساد در اربیل و مقر وابسته به تروریست‌ها در ادلب گفت: اقدام انجام شده، در راستای دفاع مقتدرانه از حاکمیت و امنیت کشور، مقابله با تروریسم و بخشی از مجازات عادلانه علیه متجاوزان به امنیت کشور بود. 

کنعانی اضافه کرد: ایران همواره حامی صلح، ثبات و امنیت منطقه بوده و به رعایت حاکمیت و تمامیت سرزمینی کشور‌ها پایبند است؛ در عین حال در استفاده از حق مشروع و قانونی خود برای برخورد بازدارنده با منابع تهدید کننده امنیت ملی و نیز دفاع از امنیت شهروندان خود و تنبیه جنایتکاران تردید نخواهد کرد. 

وی تصریح کرد: در حالی‌که دشمن با محاسبات غلط خود، دست به جنایت علیه دولت و ملت ایران زد، جمهوری اسلامی با توان بالای اطلاعاتی خود، در یک عملیات دقیق و هدفمند، مقر‌های جنایتکاران را شناسایی و با استفاده از پرتابه‌های دقیق و نقطه‌زن، آن‌ها را هدف قرار داده است و این بخشی از پاسخ ایران به اقدام‌کنندگان علیه امنیت ملی ایران و امنیت شهروندان ایرانی بود. 

کنعانی خاطرنشان کرد: تروریسم یک تهدید فراگیر جهانی بوده و ایران در عزم خود برای مبارزه با تروریسم در چارچوب همکاری‌های مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی مصمم است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *