صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب‌های اجتماعی

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تسهیل رشد اقتصاد دانش پایه در همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌ بنیان

۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲:۳۴
کد خبر: ۴۷۵۴۵۶۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌ بنیان، گفت: پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش‌ بنیان و تشکل‌گرایی و نظام بیمه در نخستین دوره همایش برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان _ لیلا سعیدی، دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف برگزاری نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: کشور ما با در اختیار داشتن جمعیت جوان و پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های فناوری، چند سالی است با هدایت رهبر معظم انقلاب به سوی پیاده‌سازی این مدل از اقتصاد رهنمون شده است.

وی در ادامه افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان ستون فقرات «اقتصاد نوین» در نظر گرفته می‌شوند و این شرکت‌ها از نظر رشد و ایجاد شغل، به‌طور مداوم از کل اقتصاد جهانی بهتر عمل کرده‌اند.

سعیدی با بیان اینکه به دلیل اندازه کوچک‌تر و ماهیت فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، این کسب‌وکار‌ها متضمن چالش‌های متفاوتی برای تامین‌کنندگان مالی سنتی هستند، گفت: اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند باعث کارآمدتر شدن و پویایی بیشتر کسب و کار‌ها شده و به ایجاد محصولات و خدماتی با نوآوری بیشتر کمک کند.

دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان با تشریح دستورکار کمیته علمی همایش ملی توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: ۲ نشست علمی و تخصصی پیش از همایش اصلی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

وی در پایان تاکید کرد: در روز همایش در پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش‌بنیان و تشکل‌گرایی و نظام بیمه، مسیر تعالی و رشد این مجموعه‌ها در اقتصاد کشور تبیین می‌شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *